37+3 üm bugün gittim 3300 civarı kilosu ..!! Bebeğim henüz doğum pozisyonu almamış .Akıntım var su fibi aynı zamnda onunla birlikte gelen sümüksü akıntı..karnım oldukça aşağıya düştü, kızım ağırlık yapıyor sanırım bacak aram dayanılmaz acıyo..Yalancı sancılar başladı sanrm ,adet sancısı gibi kasık ağrıları ve bel ağrısı..!!artık çok zorlanıyorum şuan buraya yazarken bile bacak aramın ağrısının haddi hesabı yok ağlayacak kadar ağrıyor..kendi kendime sabret çok az kaldı diyorum ama canım çok acıyor 😣😣