Durumlar nasıl? Doğurdunuz mu doktorlarınız neler söyledi , sancı ve suyun gelmesi dışında doğumun yaklaştığını belirten şeyleri
biliyor musunuz biliyorsanız nelerdir? Benim karnım düştü 4 gün falan oldu , 1 haftadır sarı sümüksü akıntım var ayrıca sürekli vajinama kramplar giriyor, oturup kalkmak çok zor. Bebeğimin kilosu 2900 gr boyu 49 cmdi 36. Haftamda gelişimi 1 hafta ileride o yüzden artık doğmasını istiyorum 😑ilk gebeliğim olduğu için doğum şeklim belli değil 40 a kadar beklet heralde doktorum yarın kontrol var bakalım. Sizler ne kadar sıklıkla kontrole gidiyorsunuz? Ben her hafta gidiyorum