Songulkls27 Bircan68 bende 38 haftalığım kalp krizi geçiricem korkudan ama sonra diyorum ki hepsi geçip gidecek en basitinden çatı muayenesinden ödüm patlardı 4 gün önce oldum aman boşa eziyet etmişim kendime dedim kısa bir işlem biraz ağrıdı ama geçti gitti nihayetinde ölmedik doğumda öyle inşallah geçip gidecek ne kadar sakin olursak o kadar kolay olacaktır 🌺🌺
Bircan68 Songulkls27 sakin olmak pek mümkün değil ama inşallah Allah sabrını sakinliğini verir bende bı yarım saate gidecem kontrole
Haticebulent Bircan68 bu korku yüzünden hamileligimi yasiyamadim diyebilirim ufak bi çizik olsa bir yerim ameliyatlık sanar ah vah eden tiplerdenim pek korkağım yani :) ama normal doğum yaptim ve su an tek pişmanlığım gozumde coookk coook doğuracağım anj büyütmek oldu. Su an bebegim 6 aylık ve eger böyle olacaksa birtane daha doğurayım diyorum 🧚♀️🥰 bosuna korkmayın hic te anlatıldığı gibi değil Rabbim yardim ediyor üstelik herkesin acı eşiği farklı ben ogum sancimi çekerken cok abartili seyler duydugum icin surekli icimden bu agri degil herhalde beni daha kotusu bekliyor boyle duymamistim diye diye dogumhaneye girdim ama hicte oyle seyler yasamadim . 2 saatte dogurdm
Bircan68 Haticebulent oh maşallah darısı bana inşallah bende doğurduktan sora böyle şeyler anlatırım 🥰
Gulden2416 Zehram ya bazı insanlar normmal doguma öcü gözüyle baksada bence normal dogum daha iyi çünkü sezeryn gibi agrı sızı olmuyor😊
BerfuK Bircan68 il doğumumu normal istemiştim suni sancı verdiler gram sancı hissetmedim suniyi arttıdıkça sadece karıncalanma hissi oldu bel ve karın bölgemde o kadar 0 açılma hiçbir şekilde açılmadı. Sonra sezeryana döndük . Sezeryan hakkında çokkk saçma şeyler anlatılmıştk çevremden normal olur inşallah dikiş şöyle dikiş böyle bilmem nelerr . Velhasıl doğumum sezeryan oldu . Bir gece hastanede kaldım sabahına gaz çıkardım ve kaka durumunuda çözünce hemen eve döndük sabahına . Tabii 4 litre su içtim o gece sütümde gelsin kızım sarılıkta olmasın diye . Şuan ki korkusu olan gebelerin çoğu çevresindeki anlatılan saçma hikayelerden bence . Her doğum kendine özeldir her doğum farklıdır . Kulağınızı tıkayınn . Veee şu sözleri tekrarlayın doğumum her koşulda güzel geçecek veee bebeğime sağlıkla kavuşacağım 🤲🏻🤲🏻
Bircan68 BerfuK amin amin inşallah kişiden kişiye göre değişiyor harika yorumlamişsiniz umarım herkes cok çok kolay atlatır bende dahil
BerfuK Heee bu arada dikişlerimde kısa sürede toparlandı 3. Gün tamamen kalkmıştım 😂 bide bende en ufak çizik kesikte ah vah karalar bağlayan biriydim . Fakat hiççç öyle olmuyormuş 😊
Cml_e07 Bircan68 ikisinin de zorluğu kolaylığı vardır tabi hakkımızda hayırlısı olsun bende daha karar veremedim öyle beklıyorum bakalım
Bircan68 Gulden2416 evet en iyisi normal doğum tabi adı üstünde normal yani herkes ister ama nasip bakalım
Eczmery123 Bence sezeryan, normal doğumdan daha zor. Bildiğimiz ameliyat. Karnını 8 kat kesiyorlar, sonrasında da dünya kadar sıkıntı oluyor. Mecbur kalmadıkça sezeryan olmamak lazım. Eğer normal doğumda sancı çekmek istemiyorsan epidural alabilirsin.
Bircan68 Eczmery123 evet hep sorularımı biriktiriyorum ama doktora gidince unutuyorum hiç biseu sormadan geliyorm