Bircan68 o gün gelince bebegini kucgına alınca herşey unutuluyor sanki hiç acı çekmemişsin gibi olur canım bende ilk gebeligimde korkuyordum 18 yaşındaydom neyle karşılaşıcakson hiç bilmiyorsun normal dogum yaptım ve 24 saat suni sancı çektim sonra oglum gelince hepsi bitti eminki sende anlıcaksın o gelince ve ben suan üçüncünün yolunu gözlüyorum😂34 haftalıgız rabbim sagsalım kucagımıza almayı nasip etsin inşallah