Bircan68 Canım hiç hiç korkma oğlum bir yaşına girecek bir sene önce aynı boyleydim çok korkuyodum zorunlu sezeryana karar verdi doktorum o kadar korktum ki sabahı edemedim bir yandan heyecan bir yandan korku. Ama inan inan hic korkuldugu gibi olmuyor ilk çıkınca tabi ağrı yanma oluyor evladını kucağına aliyosun hepsi hafifliyor sonra ayağa kaldırıyorlar yurutmek için ne kadar yürürsen o kadar çabuk kendine geliyorsun tek tavsiyem yürümekten korkma bol bol doğum sonrası yürü merdiven inip çıkmaya calis kendini yormadan rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼❤️