Valla canım en cok korkan bendim galiba ölüyodum korkudan doğuramam diyordum normal bekliyordum açılma varmı baktırırken bile ölüyordum korkudan kaçtığımı hatırlıyorum doğum haneden 😂 ama sonra azcık olan sancılarım da gitti hic acılmam olmadı 41mci hafta sonunda sezeryan oldum ondan da cok korktum ameliyathanede korkudan ağlıyordum 😂😂😂 ama nasıl cıktı anlamadım bile hic te yarım kalmadım 1 hafta toparladım şuan 2 aylık anneyim ohhh missdi vallah sapsağlamım 😂😁😂😂