Bircan68 Kendinizi kasmayın bebeğinize kavuşacağınızı hayal edin. Evet zor bir süreç ama doğum yapıyorsunuz kolay olmasını beklemeyin.. Normal doğum yaparsanız o an çekersiniz ama sonrası normal hayata hemen dönersiniz. Sezaryen bilmiyorum çevreden duyduklarım ve sezaryen doğum yapanlar sonrasında çok zorlandıklarını anlattılar. Ben normal doğum yapmış biri olarak ki herkes sen yaptıysan herkes yapar diyor çünkü bende çok korkuyordum hala inanamıyorum normal doğum yaptığıma ama inanın ve odaklanın sancılarınız geldiğinde güzelce ıkının doğum çabuk gerçekleşir. Ve ben doğum sonrası ayağa kalktım bebeğimle rahat ilgilendim tabi dikişlerim ağrıdı ama beni çok engellemedi.