Evet kızlar hic korkmayın abartıldığı kadar yok herkesin acı eşigi farklı benim ilk dogumum baya zor oldu 25 saat siddetli sancı sonrası dogum yaptım ama hic korkmuyordum baya zor oldu hic korkmayın Allah sabrını veriyor simdi 2. Bebegimi bekliyorum 28 haftalık olduk yine korkmuyorum ne biliyim vakti gelince bebişler kapıyı calıyor zaten stres yapıp kendinizide bebeginizide germeyin derim ben 🥰💞