Bi kaç tane bol elbise opak hamile çorabı ile giyilebilir . Bi defacto tayt , eşimin tişörtleri ve penye bol eşofmanlar onları da evde giymek için en büyük bedenleri çokta para vermeden aldım . Benim en büyük sıkıntım ayakkabılar olcak sanırım bu arada 26. Haftam bitti . Yazın sandalet terlik salaş elbiseler idare ettik ama kışın neyseki uzaktan çalışıyoruz hastane dışında sokağa da çıkmıyoruz çok ta idare edebiliyorum bilmiyorum napardım 🙊