senemmm123 ben de 17.haftalarda aldım hamile pantalonu, bir tane defa to dan bir tane lcw dan aldım, kendi üstlerimi giyiyorum hala. Hatta daha rahat olmak için bazen eşimin sweatlerini de giyiyorum. Göbeği sarma açısından lcw nın pantalonları daha rahat geldi bana, lastikleri daha iyi sarıyor gibi.