senemmm123 ben 14. haftadan sonra hamilelik taytlarına geçtim çünkü zaten şişkinlik de oluyor göbeğim o zamanlar çok belirgin olmasa da rahatsız ediyordu normal pantolon eşofmanlar, lcw’den hamile taytı almıştım kendi bedenimde ve bir beden büyük, ayrıca bol paçalı bi hamile eşofmanı bulmuştum siyah onu da almıstım su an üçünü giyiyorum 22 haftalığım artık çok bol ve ya lastikli olmadığı sürece alt kıyafetler sıkıyor belimi, Mom jeans almıştım bir de vakti zamanında kemerle giyiyordum onun da belindeki deliğe normal lastiği geçirip düğmeye takıp giyiyorum internette gördüm bu tarz taktikler hosuma gitti. Sütyen için de ekleme çıtçıtlar var yeni sütyen almaktansa onu kullanıyorum işimi görüyor, zaten dışarı çok çıkmıyoruz o sebeple pek su kıyafet almayacagım doğuma da 3-4 ay var