senemmm123 morusevenanne ben taytta bile hep küçük almışım hep bi sıkışma varmış. balık etlilerin acı gerçeği sanırım 🙁
MeliSeliMelih senemmm123 kesinlikle 😂😂😂 kim bilir belki kızlarımız olur evlenip hamile kaldıklarında annem bana hamileyken bu taytı giymiş diyip kendileride giyerler mutlaka foto çekinmeliyiz o taytlarla 😂😂😂😂
senemmm123 MeliSeliMelih inşallah sağlıklı olsunlar da o günleri de görelim 🙏🏽 bu arada sizin cinsiyet belli mi bizim %85 kız geliyor 💗
MeliSeliMelih senemmm123 henüz belli değil 12+5 iz perşembe ikili taramamız var belki öğreniriz ama ultrasonda bi çıkıntı görünüo burada da sormuştum tahminlerde herkes erkek söyledi ama Rabbim sağlıklısını versin 🥰
mavikuzum Kendi kotlarına girebilenleri hayretle izliyorum🤷♀️😃16 haftalığız asla hiçbir kotum olmuyor.Kilo da almadım ama karnım çıktı hemen.12. haftadan beri hamile pantolonu giyiyorum.Lcw dan aldım 2 kot bir de tayt, üstler zaten oluyor
150_gelartik senemmm123 14. Haftamdayim her şey bebegimi sıkıyor gibi geldi daraldim dun alışveriş yaptim penti lcw bi kaç magza daha gezip hamile külotları aldım
Mervehhhhh Mervehhhhh haklısın valla bende elbise ekliyorum sürekli olarak ama sonradan gerek var mı diyorum 😔
senemmm123 Ncmtntuuba ben o markayı hep internette görüyorum ama hiç alışveriş yapmadım.fiyat olarakta uygun görünüyor. kalıpları nasıl ?
Duuyygguu Merhaba hanımlar, bol pantolonlarım 10 11. Haftaya kadar idare etti. Lcw 3 tane kot aldım. Birde eşofman altı.Üst almama şuan gerek yok. Son aylara doğru gerek olabilir. ☺️
senemmm123 Oglakdorukcum aldım aldım 😄 post onun üzerine açtım zaten siz kaçıncı haftada pes ettiniz değiştirdiniz diye 😄
[silindi] Ozgeksn eger dusunuyorsaniz hm websayfasindan indirim sekmesinin altinda hamile kismina bakin, sezon urunleri daha pahali ama indirim sekmesinde sizin bedeninize daha cok uyacak hamile kiyafetleri var uygun fiyata. Lcw’den bi tik daha kaliteli cogu seyi bir de kargo 3-4 gun icinde geliyor.