gmzcvk senemmm123 ne kiyafet ne de ic camasiri almadim sadece taytlarimin ic bel lastiklerini kestik o kadar ☺️ 7. ayin icindeyiz hala kendi kiyafetlerimle devam ediyoruz
MeliSeliMelih senemmm123 ben pentiden hamile taytı aldım çok rahat 2 tanede lcw dan almıştım tayt bir tanede defactodan siyah kot aldım hala daha ne alsam diye bakıyorum 😂 12.haftamdayım bu arada karnım çok büyüdü 🙈
senemmm123 MeliSeliMelih bende aynı ama sonrasında giyilemeyecek diye tutuyorum kendimi.yoksa tüm gün elbise tayt araştırmasındayım 😊
[silindi] senemmm123 aynen benim de bol olmasina ragmen bir pantolonla konfora kavustum. 5. Ay doldu benim karnim bi anda top oldu cunku. Ama sac lastigi ve standart pantolon da ustune bol kiyafetle yakin konforu veriyormus 😄 sadece kollari kaldirirken dikkat etmek lazim
senemmm123 [silindi] ben deneyebilirim bunu. işe gidio gelirken on dakika üstümde duruyor sadece. iş yerimde üniforma giyiyorum zaten
Ozgeksn [silindi] kot pantolonda çok yararlı bi taktik 20. Haftaya kadar bende o şekilde yaptım bi tane defactodan aldım ama kot değil kumaştı virüsten dolayı çok çıkmıyoruz genelde kendi elbiselerim de bol olduğu için şuanlık giyiyorum ilerde nasıl olur bilmem 😀
[silindi] Ozgeksn elbise giyerim diye cok heveslendim ama olmadi ya, usurum diye giyemiyorum simdi yazin da bi turlu uyduramadim derken kis geldi. Bi de normalde de iriceneyim, 42 bedenle kendimi elbise giyince bi kocaman gordum hep 😢
Ozgeksn [silindi] yaaa tabi kiloda önemli ben 42 kiloyla hamile kaldım şuan 49 kiloyum o yüzden belki de daha da güzel oldu gibi bi pantolon Alman gerekli diye herkes söylüyor ama bi yere de gidilmiyor artık diye pek hevesim yok
Mervehhhhh senemmm123 şuan da 20+6 yim sadece tayt aldım yüksel bel pentiden trendyoldan aşırı rahat ve karnım büyüdükçe oda esneyecek belli normal de hep bol giyinirim ama kotlarım hiç olmadı kazaklarım bol bir kaç elbise alarak idare edeceğim çok alma bence 😄
senemmm123 Mervehhhhh ah bu internet elimizin altında olmasa daha kolay tutabileceğiz kendimizi. bakarken bakarken bakıyorum siparişim alınmış 🙄
Mervehhhhh Mervehhhhh haklısın valla bende elbise ekliyorum sürekli olarak ama sonradan gerek var mı diyorum 😔
[silindi] senemmm123 eger oyleyse zaten tam size gore, kesin deneyin sizi kurtarir. Ben tum gun oturmama ragmen rahatti siz hic etkilenmezsiniz 👍🏻
[silindi] Ozgeksn eger dusunuyorsaniz hm websayfasindan indirim sekmesinin altinda hamile kismina bakin, sezon urunleri daha pahali ama indirim sekmesinde sizin bedeninize daha cok uyacak hamile kiyafetleri var uygun fiyata. Lcw’den bi tik daha kaliteli cogu seyi bir de kargo 3-4 gun icinde geliyor.
Baharhnm senemmm123 Hiç gerek yok ne bebeği ne kendimizi rahatsız etmeye. Geniş geniş giyinelim nasılsa sonrası yine aynı eski halimize devam. Bu zamanların da tadını çıkarmak lazım 😊
minik_kalbim senemmm123 valla ben 7 8 haftada hamile pantolonu aldim cünkü hic bir pantolunum olmadi karnim yoktu ama gidip normal pantolon alsaydim o da bi kac aya olmazdi 1 pantolon aldim lcw den onu giyiyorum hâla bide yeni hamile pijama takimi ve eşofman aldim
senemmm123 morusevenanne ben taytta bile hep küçük almışım hep bi sıkışma varmış. balık etlilerin acı gerçeği sanırım 🙁
MeliSeliMelih senemmm123 kesinlikle 😂😂😂 kim bilir belki kızlarımız olur evlenip hamile kaldıklarında annem bana hamileyken bu taytı giymiş diyip kendileride giyerler mutlaka foto çekinmeliyiz o taytlarla 😂😂😂😂