senemmm123 h&mden hamile kot pantolonu aldim, cok guzel ama su an azcik dusuyor, biraz daha buyuyup oyshodan guzel bir tayt almak istiyorum. Alt olarak yeter zaten, ustlerimi de ust bedenime hep genis giydigim icin yeni bisey almadan sureci goturecegim galiba. Bu arada o hamile pant yikamada oldugu icin bugun ise bi pantolonumun beline lastik tokayla hamilelikte yapilan seyden yapip fermuari kapatmadan giydim, baya rahat oldu 😄 yeni bisey almak istemiyorsaniz ve beli asiri sikistirmiyorsa deneyin derim