Semrag03 aynen kuzum baya zorlandım rabbim kimseye yaşatmasın doktor sezeryana alacaktı istemedim eşime demişler eşiniz doğum yapamayacak çatı dar sezeryana alacağız diye ben istemedim kesi atıldı 🤷🏻♀️Nasip atıldı 2 dk sonra oğluma kavuştum bütün acılarım gitti normal doğum bu yüzden tercih ettim her anını görüyorsun güzel bir his ama zorlu oluyor dar olunca 🌺