Hraa Semrag03 bence aezeryanda o kadar korkulcak bişi yok yani korkma 😊sonunda minik bir tatlışla kavuşcaksın. Ama eğer çatın dar ve gerçekten seni zorlicaksa bencede doktoru dinle derim 😉
Semrag03 Hraa sezeryana kaydı şuan düşüncelerim zaten önümüzdeki hafta karar vericem ikimiz içinde hayırlısı neyse o olsun
Hraa Semrag03 aynen hem ikiniz için hayırlısı hende ikinizin sağlığı 😊 hayırlı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah