SeldaSngl Haticee0393 var gibi görünüyor. Kan testi için daha zamanınız varmış bence yarın , öbür gün tekrar test yaparsanız saha net çıkacaktır 🙏♥️ Rabbim gönlünüze göre versin
Haticee0393 SeldaSngl amiin inşallah bu ilk saniyede çıkan hali bi kaç dakika sonra daha belirgin oldu zaten inşallah vardır teşekkür ederim yorumunuz İçin🙏🏻❤️
damladgr Bnce gebelk war hayrlı olsun ama bi kac gun daha bekle kan testi icin oranlar yuksek ciksn ..insallh hayrli bi haber alirsin 🙏🤲
Seda-20 Haticee0393 var gibi canim hergun tekrarla zaten 10 gunu bulmadan net çizgi pek çıkmıyo Allah gönlünüze göre versin
Ozlem0342 Haticee0393 bendede böyle olmuştu teste bi sorun var galiba die 2gün sonra başka bir test daha aldım iki cizgi cıktı bazen böyle olabiliyor tekrar test yapın yada çok emin olmak istiyorsanız doktora başvurun ben öyle yaptım🙂
Haticee0393 Ozlem0342 yarın yine yapıcam test 4 gün sonrada kan verme günüm öyle kesin öğrenicem inşallah 🙏🏻
Hcrblg Haticee0393 var canım hayırlı olsun inşallah Allah bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin hayırlısıyla 🤲
Tugcekkkkk Haticee0393 ben 11.gündeyim.aynısı bana oldu 5.gün silik çıktı 7gün tekrar yaptım net çıktı. Sizinki de tutmuş çok şükür
Haticee0393 Tugcekkkkk bende yarın sabah yine yapacağım inşallah vardır son 4 gün kaldı kan tahlilime çok teşekkür ederim senin gibi müjdeli haberler alırım inşallah 🥰🥰🥰🙏🏻