OzelS Haticee0393 haticeeeeeee kız varrrr ya hemde belliiiiii ay nasıl heycanlandım yemin ediyorum 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
OzelS Haticee0393 ama aklıma bişi takıldı benim çatlatma iğnesi oldun mu sen aramızda 1 gün var seninle benimde test yaptım 2. Çizgi belli acaba iğneden olmasın offf herşeyi düşünüyorum ben ya 😒
Haticee0393 OzelS yok ben de dondurulmuş embriyo transferi oldum senin gibi çatlama iğnem yapılalı 3 ay oldu nerdeyse ben her gün test yapıcam bakalım koyulaşacak mı sende yap
Elanur96 Haticee0393 var canım hayırlı olsun benımde transferden sonra 7.gunu bı tık daha koyu cıkmıktı suan 6 aylık hamıleyım :)
OzelS Haticee0393 yaptım canım bugün post açıp paylaştım gözle görülür çizgi belirdi dün çok net değildi paylaşmamıştım ama bugun sabah yaptım belirdi çizgi ama yinede emin değilim canım
Haticee0393 OzelS ikimizde dondurulmuş embriyo olduğu İçin hcgyi yükseltecek hiç bişey yok bence hamileyiz canım hadi gözümüz Aydın son 4 kaldı benim🥰🥰
Tugcekkkkk OzelS canım tesadüf gördüm adını. Nasıl gidiyor transfer sonrası.her şey yolundador inşallah.
Haticee0393 TugceOzdemir_ eminim ki derken?? Ben ilk gebeliğimide silik çizgi ile öğrenmiştim ve tüp bebek sonrası çıkan bir silik çizgi bu nasıl bu kadar eminsiniz???
Haticee0393 132025 bazen testler de bozuk çıkabiliyor ben her gün yenileyeceğim aynı marka testle bakalım 🤔
Sevgi-1234 Haticee0393 Canım benimde öyle silik çizgiydi ama doktora gittim pozitif çıktı umarım sendede öyle çıkar 🙏🙏
Tugcekkkkk OzelS çok şükür. Yarın test yapıp tek çizgi görürsen sakın stres yapma. Çoğunda 10 günde kanda çıkıyormuş sadece. Allahım sana da bu duyguyu nasip etsin inşallah
OzelS Tugcekkkkk inşallah canım ama sanki adet olucam gibi ateş basması kasık agrısı başladı şimdi hiç içimde umudu. Yok 😔