iremibrahim Haticee0393 ayni testten yapmistim benimde böyleydi kan verdim direk 82.42 cikmisti hayirli olsun :)
AlevDemirel Haticee0393 ya var gibi ,eltimde böyle test göndermişti bana dedim kesin hamilesin gitti kan verdi gebelik yok dendi ,sonra nasıl üzüldüm heveslendirdim diye
Haticee0393 Kızlar transfer günümü saymazsak 5. Gündeyim dondurulmuş embriyo transferi oldum çizgi çıktı böyle olup gebelik olmadığını öğrenen var mı nolur iyi şeyler duymaya ihtiyacım var biraz umudum olsun
Tugcekkkkk Haticee0393 ben 11.gündeyim.aynısı bana oldu 5.gün silik çıktı 7gün tekrar yaptım net çıktı. Sizinki de tutmuş çok şükür
Elanur96 Haticee0393 var canım hayırlı olsun benımde transferden sonra 7.gunu bı tık daha koyu cıkmıktı suan 6 aylık hamıleyım :)
_Mother_ Haticee0393 kan testi verin isterseniz daha güvenilir ben evde test yaptım çıkmadı sonra kan verdim kanda öğrendim
Seda-20 Haticee0393 var gibi canim hergun tekrarla zaten 10 gunu bulmadan net çizgi pek çıkmıyo Allah gönlünüze göre versin
Haticee0393 iremibrahim çok teşekkür ederim benim kan vermeme 4 gün var beklicem ama testi tekrar edeceğim hergün❤️
Haticee0393 AlevDemirel ben tüp bebek tedavisi gördüğüm İçin biraz daha umutluyum ya inşallah vardır sevindim ama daha erken 4 günüm var kan testime 🤷🏼♀️
Haticee0393 _Mother_ kan testime 4 gün var biraz bekleyimm diyorum şimdi zaten düşük çıkar varsada değil mi
_Mother_ Haticee0393 valla canım bende 38.90 ile öğrendim gebeliğimi 4 gün daha bekleyin o zaman kendinizi yormayın ağır kaldırmayın tüp bebek tedavisi görüyormuşsun rabbim emeklerini boşa götürmesin inşallah 🤗
Hayalleredogru Bende transferden sonra 6. Gün yaptım böyleydi sonra her gün arttı daha da 9. Gün 264 çıktı test sonucum Bugün de testim var artışa bakılacak bakalım bence gebelik var ☺️ Hayırlı olsun☺️
Dumannn Haticee0393 var gibi bende transferden sonra 8. Gun yapmıstım anında ikinci çizgi cıkmıstı aynı testti benimde. Benimde 5. Gün embriyosu idi.