Mom092 A-F-B bizim taraftada esim tarafindada hic yoktu birde esimle tanıştığımız ay o yuzden oyle karar vermistik 🤗
Lavinya8955 Kahramankentli ben de iki ismi çok beğeniyorum. Kızım olursa Asya Zeynep diye düşünmüştüm😊
A-F-B Mahbuss eşim kızımız sarısın olursa direkt adını mihriban koyalım ben ona türkü söyleyeyim diyor 😂
Lavinya8955 Şu an cinsiyetimiz belli değil fakat benim kız bebek isim listem şöyle: Asya,Zeynep,Beril,Duru,Almila,Hazal,Bade,İpek,Derin,Berra,Nil,Ela ,Çiçek ,Umay ,Lavin,Belinay
Mahbuss A-F-B 😀😀 bizde şarkıdan esinlenmistik zaten evlendigimizden beri kızımız olursa Mihriban olsun adı diye rabbim nasip ederse inşallah Ben sarışın babası sarışın herhalde kızımız da sarışın olur 😂