Mahbuss A-F-B 😀😀 bizde şarkıdan esinlenmistik zaten evlendigimizden beri kızımız olursa Mihriban olsun adı diye rabbim nasip ederse inşallah Ben sarışın babası sarışın herhalde kızımız da sarışın olur 😂
Didi6 Cayirburcu Bilge ve Bensu çok güzel gerçekten Belinay ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Oznuryener19 A-F-B Bende çok küçükken televizyon da duymuştum küçüklükten beri leylifer olur kızım olursa diyordum çok farklı ve kimse de yok 😊😊
Ummuhanbilge Cayirburcu bende bekarken hep Bilge olsun isterdim kızımın ismini evlendim soyadım Bilge oldu görünce aklıma geldi 😊
Nebahat1 İlk kızımım adı elif ada ikincide nasip olursa kız olacak sizce eliz derin ismi nasıl güzel mi
Didi6 Nebahat1 Eliz ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Nebahat1 A-F-B beliz ismide güzel duruyor eliz su daha uyumlu aslında ama derin ismini çok beğeniyorum derin ismide tek olara güze gibi ikinci ismi pek kabul etmiyor gibi kafam çok kaırışık😂