Obsesifk Kdrfts amiin allah razı olsun valla sancıyı yedikçe herkese dua ettim tanıdığım bebeği olmayanlara tanımadığım anne olmak isteyenlere tüm hamilelere elimden geldiğince ettim inşallah kabul olur 😊
Sibeleymen Obsesifk benim durumumun aynısı.. Seni korkutmak istemem ama ilk doğumumda suni sancı verildi açıklığım 3 santimden başka olmadı.. Sonuç sezeryan la doğum oldu..
Sarayhelvasi Obsesifk canım benim Allah kurtarsın bir avazda doğur bize de dua et Allahım yardım etsin 🙏🏻
Obsesifk Sibeleymen evet olacak olan o gibi duruyor açılma 2 cm bugünde bakacaklar bakalım inşallah artmıştır