Derya79851015 Bende merak ettim naptınız dogurdunuzmu..o kadar suni sanci alinip hissedememe oluyomuki..yatmayin oda içinde yürüyün daire çizin
Aliasaff Obsesifk canm sennle haftamız aynı neredeyse suni sancıyla nasıl yaptın önerir misin 😊 umarım şimdi iyisindir 😊
Obsesifk Geriye dönüp açtığım postlara bakarken bu posta denk geldim, o güne geri döndüm ve duaların gücünü bir kez daha anladım. Bu hiç tanımadığım insanların bana, hiç tanımadıkları birine içten ettiği dualar benim onlara sancı anında ettiğim dualar o kadar kıymetli ki... burda o kadar tartışma, kavga vs oluyor ama unutmayın böyle güzel şeylerde oluyordu- oluyor. Bu plartform böyle güzel bir plartform işte. Evet belki o gün normal doğum yapamamıştım sezaryen doğuma girmiştim ama çoğu kişinin aksine anesteziden o kadar mutlu uyandım ki nerdeyse hiç etkilenmemiştim. Bebeğimi kucağıma almadan bile suratımda şapşik bi sırıtma vardı. Ve canımız annelerimiz ben inanıyorum ki o sırıtma sizin dualarınız sayesinde oldu. 4 ay sonrada olsa size çok teşekkür ederim. İyiki varsınız. 🙂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️