Kibarbaby sancılar kötü evet ama daha önce hiç doğum yapmadığım için doğal sancıyla karşılaştıramicam yattığım zaman canımı çok yakıyorlar ama yürüyüp çömeldiğim zaman rahatlıyorum. Şuan kestiler suni sancıyı dinlenmem için çünkü yatamıyorum yarın kaldığımız yerden devam 🙂