Kızlar hepinizden Allah razı olsun malesef hala kucağıma alamadım kızımı ama durumumuz iyi yaklaşık 11-12den beri suni sancı alıyorum saat 4den sonra vurmaya başladı beni benden aldı ama yürüdüğümde çömeldiğimde rahattım saat 7de açıklığıma baktılar sadece 2 cm açılmam var saat 10a kadar bu şekilde devam etti sonra suni sancıyı kestiler rahatlamam için iğne yapacaklar nst kontrolü yapılıyor bebek riskte mi diye suyum azaldığı için yarın suni sancıya devam edecekler. Bu arada daha yeni nişanım geldi inanın benimki gibi gelirse anlamamanız imkansız koyu kanlı mukus bir değişik yani şuan nstdeyim kendi sancım çıkıyor inşallah kendi sancımla doğurabilirim hepinize güzel mesajlarınız için teşekkür ederimm ❤❤🌹🌹