Evdeyken falan iç çamaşır giymemeye özen gösterin. O bölgenin hava alması önemliymiş enfeksiyonun geçebilmesi için. Iç çamaşırsız direkt geceliginizi giyip uyumayı deneyin. Geçmiş olsun😐 doktor antibiyoktik verdi mi peki size ? Bana da hafiften enfeksiyon var dedi ve antibiyoktik yazmış. 😫