Merhaba kızlar 14+1 haftalığım bugün doktora gittim ama kendi doktorum değildi hiç ilgili de gelmedi yaşayan var mı sormak istedim.Benim idrar yolumda yanma var ve bazen sarı bazen şeffaf akıntım oluyor idrar hissi sürekli var ancak yaparken yanmıyor sürekli bir yanma acıma hissi var.Doktor iltihap olsa duramazsın dedi ama ağlayacak değilim sonuçta yanıyor anlamadım yani ne demek istediğini bu durumu yaşayan var mı ?