Deletedmom_879 ben kum döktüm daha önce hakikaten ama ağrısından bayılmıştım hastaneye kaldırınca anlamışlardı ama sistit daha çok oldum hiçte ağlayacak duramayacak gibi değildim hatta afedersin öyle ki kan geliyordu idrarımdan bakalım kültür verdim ama ilgisizliği beni baya şaşırttk kendi doktorum izinli direk kültür yaptır bana bilgi ver dedi