Ayberkdamla Zehrakca0134 Şükürler olsun, Allahım analı babalı büyümeyi nasip etsin. Doğum hikayeni bekliyoruz 😊 benimde 20 kasımda doğumum tabi kızım acele etmezse. Şuan 36 haftalıgız.
Ayberkdamla Zehrakca0134 benim ikinci kızım olucak ama dogum sancısı nasıl bilmiyorum. Çok arıların var bizim kızda dayanamıcak galiba 😍 sen nasılsın taze anne 😊♥️
Zehrakca0134 Ayberkdamla teşekkür ediyorum Allah razı olsun iyiyim çok şükür inek gibi süt sağıyorum 😂
Zehrakca0134 Ayberkdamla aynen bi git bakalım ne diyecek doktor 2400 gram benimki tipine de bakmaz erken girmiş kanala😂😂
Ayberkdamla Didem13 sende durumlar nasıl kuzum. Ben ayaga kalkınca sancı giriyor kasılıyor bide gecmeyen karın ağrım var sen nasılsın 🤷🏻♀️
Zehrakca0134 Didem13 iyi çok şükür ciğeri Çok güzel gelişmiş dedi doktoru sınır 2500 müş küvezde için 2400 doğdu prosedür gereği 1 hafta kalacak dedi doktor pazartesi gelecek evine inşallah