m_yel Zehrakca0134 salıya gün aldık, ikinci sezaryenımı olacağım 🍁 pazartesiden perşembeye kadar anestezi uzmanının yönlendirdiği doktorlar ile görüşmek ve onay almaya çalışmak ile geçti, pazartesi de covid testi için hastaneye gideceğim 😬
Zehrakca0134 Didem13 iyi çok şükür ciğeri Çok güzel gelişmiş dedi doktoru sınır 2500 müş küvezde için 2400 doğdu prosedür gereği 1 hafta kalacak dedi doktor pazartesi gelecek evine inşallah
Didem13 Zehrakca0134 maşallah 🧿 banada 2.500 gr dedi salı gitmiştim 36 haftalıkken. Sağlıkla büyütün sizde inşallah 😌😌😘
Zehrakca0134 Ayberkdamla aynen bi git bakalım ne diyecek doktor 2400 gram benimki tipine de bakmaz erken girmiş kanala😂😂
Ayberkdamla Zehrakca0134 söylenenden az mı doğdu kilosu canım. Benim en son 1 hafta önce 2700 dediler ama şuan dogsa az olur galiba dini ultrasona uymuyor
Ayberkdamla Didem13 sende durumlar nasıl kuzum. Ben ayaga kalkınca sancı giriyor kasılıyor bide gecmeyen karın ağrım var sen nasılsın 🤷🏻♀️
Didem13 Ayberkdamla valla iyi diyelim iyi olıyımm yaa😌 alttan bayaa baskı oluyor kramp giriyor kasılıyor karnım 🤦♀️ Birdee hamilelik basuru çıktı bende 🤦♀️🤦♀️ O birazz sıkıntılıı geçicek inşallahh 😖😖😖😖
nagsal-48 Zehrakca0134 37+5 artık zor geçiyor hemen hemen gün belim ağrıyor günlük işlerimi dinlenerek yapıyorum 1 saat uzanıp kaldığım yerden devam ediyorum😜 hayırlısıyla doğursaydik
Reysare minikmucizem1_ ay bende 37+3 🙈artık gelsin kuzularımıZ sağlıkla kucaklarımıza alalım Allah’ın izniyle 🤲🏻