Aysetugbak son zamanlarda yapılabilir bence bi zararı olduğunu düşünmüyorum. çünkü doğum sonrasında hani bebeği bekletmek iyi olmaz diye düşünüyorum. Kitabimi geçiçi bi süreliğine arkadaşa vermiştim. Kitap tekrar elime ulaştığında başlık açarım herkes faydalanır o zaman detaylarıyla yazarım inşAllah canım. 💋