Bebegim cnm ben yazları 3 güne bir sulardım ama kışın fazla suyu sevmediği için haftada bir bi bardak su döküyorum yeterli geliyor ayrıca güneşin altına filanda bırakma güneşlede pek arası yok ☺ Loş ortam seviyo hemen büyüyo öyleyken
Kesmede cnm hani o parça parça uzun uzun ya mesele az bişey ucundan kesiyorum kullanıyorum gerisini sonra kesip kullanıyorum yani birden büyük büyük kesip bekletmeye gerek yok işine yaradığı kadar kes kafii