Anneler evimde aloevera besliyorum biliyorsunuzdur yanık kesik gibi şeyler dahil ciltte ciddi tedavi etkisi var oluşan bitane çatlağım vardı merakımdan denemek istedim ve 3 günde ciddi oranda geçirdi çatlak lekem yok seviyesine geldi gibi bişey kırmızı değil artık beyaz ve sanki yok oldu cidden görünmüyo bilmiyorum herkeste aynı mı olur yada alerjen olabilir mi ama ben denedim faydasını gördüm paylaşmak istedim 😍 zaten tekdi artık oda yok 💕