Edaa_22 Asaf-Aras ben en son 31 haftalıkken gitmiştim 1.750 gr demişti pazartesi tekrar kontrole gidicem bakalım kaç olmuş
Cresgirl kuzucugum benimde karnimin.bir tarafinda igne batma.gerilme hissi gibi bi kac dk suren rahatsizlikla rhissediyorum.kalkip dolaniyorum.bunlarmi.acaba yalanci kasilma.dedikleri
kuzucugum Cresgirl Pazartesi doktora gidicem sorucam eğer sizin gitmenize daha varsa ben sorunca size atarım ne dediğini
chaos Ay bir sürü 35 haftalık gebe bulmuşken sorayım hareketlerde güçsüzleşme hisseden var mı kızlar günde 10dan fazla hareket rahat var ama mıy mıy böyle benim kız aman ne tekmelicem der gibi son günlerde
kuzucugum chaos ay birimizin hareketi sessiz sakin birimizin rezillik resmen ölücem acısından 🙈🤷♀️O kadar sert ki işte bende ole olan varımı dıye sordum az önce 🥰
Edaa_22 chaos benimde öyle 3 4 gün öncesine kadar çok güçlü hareket ederdi şimdi hareket ediyor ama öyle güçlü değil yeri daraldı galiba ama Bi tarafa doğru Bi kasıyo kendini o beni benden alıyor
Mineee123 chaos benim kızım da öyle aşırı nazlı olacak herhalde diyorum mıy mıy tekme atsın hareket etsin diye her şeyi yapıyorum ama yok
kuzucugum Cresgirl tamam sorarım zaten özele gidiyorum gayet iyi ilgileniyorlar ama biz biraz evhamliyız 🥰🥰
kuzucugum Cresgirl ben bugün sordum doktora normal dedi bol bol dinlenmen gerektiğini yormaman lazım mış kendini bebek Doğuma hazırlıyordur dedi endişelenme 🙏🙏🙏🥰
Zeyno1309 kuzucugum benim bebişte öyle çok sert vuruyo çığlık atıcam vurduğunda neredeyse sanki elleriyle bi tarafa ayaklarıyla bir tarafa vuruyor gibi
Buyrenk kuzucugum ah hemde nasıl gece ağrılarla uyanıyorum doktora söledim gece farketmeden sırt üstü yatıyosundur dedi bu gece fark ettim gerçekten dönmüşüm sonra da ağrıyla uyanıyorum
kuzucugum Buyrenk ben öle uyanıyorum arkamada Aslında yastık koyuyorum gerilme ondanda olabılırmı ki?hepimiz hayırlısıyla bı kurtulsaydık Doğum yapıp 🤷♀️🤷♀️
Rmysa23 Zeyno1309 35+4 olduk. En son 31 haftalıkken gittiğimizde 44 cm 2350 gr demişti doktor . Uyumak işkence zaten, sağ sol hareket edemiyorum. Çoğunlukla çatı ağrım oluyor. Böyle vajinamın içinde bi zonklama hissediyorum saniyelik bi ağrı oluyor. Nefes darlığı ve ayak tabanlarımda yanma oluyo… Doğumumuz 3 aralık görünüyor ama bakalım ne zaman gelcek🥰🤰🏼
dndgltpbas Rmysa23 benim de aynı normal doğum olursa 3 aralık görünüyo Bu gün kontrolüm vardı çatı muayenesi yapmaya çalıştı doktorum ama o kadar acıdı ki müsade etmiyorsun plesentanda aşağıda bu gidişle sezeryan için gün veririm dedi kasım 20 de alırız kucağımıza dedi. O acıya dayanamayıp normali nasıl yapıcam diye düşünüyorum acaba sezeryani kabul mu etmeliyim?? Haftaya perşembe tekrar kontrol edelim dedi ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Asaf-Aras Zeyno1309 cnm bende 34 gittim 2,800 dedi boyda 44 bence benim bebek 1 hafta önde gidiyor dedi
Asaf-Aras Kızlar bu arada dün geceden karnım büküluyor,çok affdersiz ishalim gidyo acaba doğum belirttisimi ya,ilk oğlum da hiç olmadı diye bilemiyor m