Nilaybars Ydepolat siZinde Allah kucağınıza. Almayı nasip etsin inşallah sevindim dr duyunca daha da içim rahat ediyor
Zevalim Merhaba hanımlar bizde oğluşumla 31+3 teyit Sedat umura gidiyoruz inşallah kendi muayenesini açıyor istediğimiz hastanede yapıcaz nasipse doğumu
Addaaa Zevalim ben de Sedat Umura gidiyorum. 28. Haftandayım. Ne zaman geçecekmiş kendi yerine biliyor musunuz?
merve5416 Bende perşembe günü doğuruyorum sami kemiğe gidiyorum 1 senedir bebek tedavisi için gittim bebeğimi de ona emanet ettim inşallah bi sorun olmadan kavuşuruz dua edin 🙏
Mmeloo G-elif Remzi bey özel polikliniğine geçti. İstersen Aslıhan hanımı dene dalındayi bir doktormuş. Ben bu bebeğimde denicemm onu. Remzi bey özel polikliniğine geçince ne yazık ki kendimi güvene almam gerektiği için
Mmeloo Merhaba hanımlar. Bende Sakarya arifiyedenim 😊 32+2 deyiz kızımla 🥰 3 senede bir kız senesi geliyor galiba ilk bebeğimde kızdı hep buradaki arkadaşlar bu sene kız senesi diyorlardı 🙈
kubra_c Nilaybars Sami Kemikte medardaydı sanırım medara giderken görmüştüm, amin inşAllah sizinde bebeğinizi inşAllah 🌸🐣
Zevalim Betus-27 evet Çınaraltı künefenin hemen üstünde açıyor kasım sonuna kadar geçmiş olur sanırım inşallah daha iyi oldu hastane ufacık kalabalık bide rahat olacak böyle 😊
Sweetie Asenana sizinle aynıyız sanırım benimde 9 kasımda sezaryen olacak Adatıp da Aysun hanıma gidiyorum