Sssevgiii merhabalar, kaçıncı hafta gittiniz ki doğumda gel dedi. Ben de sakarya da yapacağım. Medarda ilknur hanıma gidiyorum. Doğal doğumu desteklediği için sevilay hanım hep aklımda. Fakat ilgisi nasıl, rahatça konuşabileceğim bir doktor mu beni rahatlatır mı sevilay hanım çok düşünüyorum. Duygusal biriyim hormonlarla iki katına çıktı🙈 doğumda önemli.. Kafam karışık.. İlgisi nasıldı size?