Sevdanurun Esraberber ben de sakaryaliyim ve doğumumu bir ay önce beyhekimde ki Gülten demirsoy hanımda yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim🥰
Esraberber Betus-27 ahh oğlumun doktoruyduno zamanlar araştırmada görev yapıyordu devlet hastanesi olmasına rağmen çok güzel ilgilenmişti.
Esraberber Betus-27 oğlumdayken o devlet hastanesindeydi şimdi beyhekimdeymiş. Ben muayneler neyse de doğum için özel hastaneyi tercih etmiyorum yaa çünkü onlarda kivez. Vs çocukta sıkıntı oldugunda devlete gönderiyorlar. Verdiğin parayla kala kalıyosn ortada.
Asenana Esraberber adatıp tuba düzcana gidiyorum sekreteri üniversite arkadaşım o tavsiye etti başından beri hep onunlayız;)
Nilaybars Esraberber ilkinde bi sıkıntım olmadı hiç aksine öok iyi geçti inşallah bundanda bi sıkıntı olmaz inşallah sizinkinde çok güzel geçer
Betus-27 Esraberber evet küvez için bende öyle duymuştum ama memnun kaldığım içinde değiştirmek istemedim 🤷🏻♀️
btlsrkn-04 Nilaybars hayırlı akşamlar bizde 16 haftalık olucaz Allah hepinize sağlıkla kucağımıza almayı, nasip etsin inşallah ☺️ 🙏
Nilaybars kubra_c bende sami kemiğe gidiyorum bende çok memnunum bu arada Allah kucağına alamayı nasip etsin inşallah
kubra_c Nilaybars Sami Kemikte medardaydı sanırım medara giderken görmüştüm, amin inşAllah sizinde bebeğinizi inşAllah 🌸🐣
nurayvaz54 Ben ilk randevumu Sedat umura almıştım leke gelince apar topar gittim 3 ameliyatı vardı medarda Aslıhan dericioğlunda randevu buldum ve memnun kaldım ona devam ediyorum