Happymother3 momsboys canım aynıyız bende 6 haftalıgım su ıcsem cıkıyor cokr berbat bısey benımde psıkoljım bozuldu huzursuzum bunalıma gırdım resmen en sevdıgım yıceklerı yıyemıyorum leblebı bıraz bastırıyor yoksa bende de cozum yok :/
Eminealkan Aynı şeyleri bende yaşıyorum çok ama çok zor bı durum zofer kullanıyorum zofran kullanıyorum onlarda tamamen geçirmiyor 5 haftadan beri çekiyorum yataktan çıkamıyorum hayattan soğudum şuan 12 hafta oldu bir buçuk aydır yataktan çıkamıyorum psikolojik olarak çok kötüyüm daha ne kadar böyle sürecek bilmiyorum Rabb’im yar ve yardımcımiz olsun 🤢😢😓
momsboys Eminealkan inşallah bir iki haftaya tamamen geçer ben daha yolun çok basindayım senin çook az kaldı canım zoru başardın inşallah
hllglck Benimde 18. haftaya kadar devam etmişti. 15. haftamda grip olmuştum midem de çok bulanıp kustuğum için ve günde yarım bardak anca su içebildiğim için doktor prilam verdi. 2 hafta kullandım sonra vücut alışıyo bağışıklık yapıyo diye duydum yavaş yavaş bıraktım. Zaten hiçbişey fayda etmiyodu. Yediğim içtiğim çıktığından dolayı halsiz oluyordum bende hep yatarak geçirmiştim. Kilo vermiştim. Zofer serumu da doktorum günde 4 defadan fazla kusarsan serum taktır demişti. O zoferi de kanser hastalarında kematorapi sonrası oluşan mide bulantısında kullanıyolarmış diye biraz zararlı olduğunu duydum ve hiç kullanmadım. Sonra artık ağlamaya başladım 4 ay biticek nerdeyse benimki hamilelik boyu sürcek heralde diye korkuyodum. Allah’a şükür 4 ayım dolduktan sonra bitti kusma ve bulantılarım. Tek yapmamız gereken şey dua etmek başka hiçbişey deil. İnşAllah sizlerinde en kısa sürede biter hayırlısıyla Rabbim evlatlarınıza kavuşmayı nasip eder🤲🏻
13Aea momsboys gecmedigi günler zoferi deneyebilirsin onuda vermisti dr ictim ama cok kötü oldugum günler
momsboys 13Aea banada zofee benzeri onzyd verdi kemoterapi hastalarına verilen Allaha çok şükür bugun daha sakin geçti prilam sağolsun
YZSLN momsboys bana sadece zofran fayda etti.. gunde bitane kullaniyorum. Yataktan cikamiyordum ne yemek ne su.. bide 22 aylik oglum var hayata kusmustum. Diger ilaclar uyku yapiyordu.
momsboys YZSLN benim oğlum 11 yasında inan onunla bile zor doğru düzgün yemek yapamıyorum diye o kadar üzülüyorum ki bazan burnumu agzımı bişeyle kapatıp yapıyorum şuan seni düşünemedim Allah yardımcın olsun
Ulkuatly momsboys canım bende öyleyim içini ferahlatcak birşey söylemek isterdim fakat bulantının bi tedavısı yok o hapların hiç biri kesmiyor bulantıyı daha bugun serum taktırdım çok halsızdım artık hayattan sogumuştum kendıme gelmek istedim bulantımı hafıf kesti ama en fazla bir gün sonra yine aynı yanı banada 4.aya kadar sürer hatta bazıları 9ay çekiyormuş bunu allah yardımcımız olsun bende 7+5im 5bucuk haftalıkken basladı bulantım ☹️
momsboys Ulkuatly benim ilk hamileliğimde 4. aya girince kesildi ondada hergün bulantım vardı ama ilaç felan kullanmamıştım bu gebeliğim daha zor geçiyor nedense Allah yardımcımız olsun sürekli ağlıyorum psikolojim çöktü
Merveakbb momsboys sabah migden çok kötu olursa 1 tane iç demişti banada doktor ama gece 2 tane içtigim için yeterli geliyo
YZSLN momsboys amin saolasin, Allah cumlemizin yardimcisi olsun. Anneme geldik bikac gun burda kalacagiz, en azindan cocukla ilgilenir. Ayva ve taze nane cayida az biraz rahatlatiyor midemi. Umarim sendede ise yarar. Ha birde sade sakiz
Umutt22 momsboys vallahi üç aya kadar aynıydım bana bol limonlu marul çok iyi geliyordu doktor hap vermişti bulantı için ama ben kullanmadım zaten üç ayın dolunca geciyo Allah’ın izniyle
momsboys Umutt22 ah keske dün kullanamadım tam 10 kez kustum durmuyordu serumla durdurdular içim rahat etmesede ilaç kullanmak şuan tek çarem