Buketkucuk Banada tek iyi gelen zofer oldu ve haftalık takılan serum enerjimi hep yerine getirdi. Burda çok anne adayı sakın kullanmayın aşırı zararlı bana doktor mecbur kalmadıkça kullanma dedi filan gibi yorumlar okumuştum ama benim doktorum asla korkmamam gerektiğini bebeklere asla zararı olmayacağını söylemişti bende gönüş rahatlığı ile kullandım. Şimdi 14 haftalık oldum aynen 13.haftada bıraktım şükür artık iyiyim 💖