momsboys canım seni çok iyi anlıyorum ilk haftalarımda hayattan soğumuştum. Kendimi hamile gibi değil de hasta gibi görüyordum. Serumlar aldım hastanelere yattım prilam dr kullandım ama hicbirşey fayda etmedi. Değerlerim düşmeye başlayınca doktorum Zofer adında bir ilaç verdi. Benim için mucize o ilaç. Doktoruna danış ve ardından o ilacı işte çünkü bana hicbirşey iyi gelmezken sadece o gelmişti. Ama kesinlikle doktoruna danış çünkü ağır bir ilaç ama bebeğine hiçbir zararı yok endişe etme. Ben şuan 13 haftalığım zoferi bıraktım çünkü daha fazla içmek istemedim bu yüzden bazen arada bir aç kaldığım da falan kusmalarım oluyor ama kesinlikle ilk haftalarımdan daha iyiyim. Benimde henüz tamamen geçmedi umarim en yakın zamanda biter hepimizin ki Allah yardımcımız olsun🙏🏻🧿