Taykozeyno Aysealp tüh🥰 birbirimize yardımcı olur haberdar olurduk ilk siz mi doğuracaksınız ben mi 🙈☺️☺️ bu arada kaç yaşındasınız ben 23 olucam 4 gün sonra
Yalancibahar Didem13 3.sezeryanin birle ikinci arasında bi fark varmiydi ikinci yada birinci zor diyebilirmisin ikinci daha mı zor agrili
Didem13 Yalancibahar ilki cok rahat geçmişti. İkincisi 5 sene ara olmasına ragmen biraz zorlanmıştım oturup kalkmalarda. Ama yinede 4 5 gün içinde toparlanmıştım. Kasım ortası gibi 3. Sezaryeni olucamm bayaa endişeliyim nasıl geçecek diye 🤦♀️ İnşallahh rahat geçiririm o sürecii
a_s_a_f Sblfrk 15 gün kaldı dolmasına. Üç haftadır 1 cm açıklık var doktor bir haftaya doğurursun diyodu oğlumun yeri rahat herhalde gelmiyo 😅
Turkerg 18 Kasim. Safak 17 🤩 Artik kasim annelerine sira geldi cok sukur. Insallah 18ine kadar bekletmez oglum, gelsin artik ozlemle kavusmayi bekliyorum 😍
actombo81 Surprisemom evet 10 kasım. Günde 1-2 defa sancı vuruyor. Yorulunca çatı ağrısı oluyor. Başka bir şey yok 😕
Merve1656 Xxz bende senin gibiyim doğum hakkında bişey söylemedi hiç doktor daha, 21 günüm kaldı çatı muayenesi de olmadım ☺️ çatı muayenesnden sonra mı söyler acaba doğum şeklinin nasıl olucagini ilk gebeliğim pek bilgim yok😊