a_s_a_f Ayseemine25 arkadaşım merdiven in çık bol bol squat yap hurma da ye açıklığın olsun meryem ana otu oku suyunu iç birkaç damla onun da
Ayseemine25 @a_s_a_f# a_s_a_f tavsiyelerin için çok teşekkürler ☺️ dünden beri hareketimi artırdım. Bu hafta oldukça aktif olucam umarım işe yarar 😊
Mirasinem ipek0606 merhaba sezaryan mı olucak banada doktorum 11 kasıma gün verdi kaç haftalıksınız hangi hastaneye gidiyorsunuz i
Tuagca Surprisemom ben 10 kasim ama ileride okulda milli yaslardan dogum gününü kutlayamaz cok üzülür. ki ben de bunu istemem . 11 ya da 12 kasim da alinacak mecburi sezeryan ile
actombo81 Surprisemom evet 10 kasım. Günde 1-2 defa sancı vuruyor. Yorulunca çatı ağrısı oluyor. Başka bir şey yok 😕
Mirasinem ipek0606 bende 11 kasımda 38+2 olucam sezaryan benimde şimdiden korkup heyecanlanıyorum 😢 siz nasılsınız
Aysealp Taykozeyno evet ilk gebelik günümüz aynı şuan normali bekliyoruz bakalım nasip sizin nasıl 🙏😍
Taykozeyno Aysealp bizimde normal olacak Allahın izniyle inşallah hayırla sağlıkla alalım kucağımıza ağrı sızı varmı peki sizde bende tık yok 🤦♀️☺️☺️
Aysealp Taykozeyno amin inşallah hepimizin hayırlısıyla olsun🙏 sancılar 20lerde açıklıkta yok bekliyoruz öylece 🙄
Cnsuyakan Boncuk1 bizimde son 39 ama 29 diye sayıyorum sezaryan olucak ama erken doğum riskimiz var bakalım Kasım annesi mi olucam yoksa erken doğum derken Aralığı mi bulcaz 😊