minikmucizem1_ Boncuk1 son 19 şu an her şey normal görünüyor bebeğimde baş aşağı pozisyonda hayırlısı olsun hepimiz için 🌸
Zeynepekr Boncuk1 Kasım annesiydim benim pamuğum erken davrandı Ekim annesi oluverdim bir anda🥰 Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum 🌷
a_s_a_f Zeyyno_ ilk 3 ay bıraktığım yerde uyur saat başı emzirmeye kalkarım asıl iş ondan sonra 🤣🤣 sağlıklı olsun da tek canı sağolsun uyumayayım 😬🥴
Didem13 36 haftalık olduk 🙃 ben de salı günü gün alırım artık sezaryen olacağım 3. Doğumum🤦♀️ Nasipse inşallah şu salgın döneminde sağlıkla kucagıma alayım tek duam bu 🤲🙄 çok korkuyorum paranoya oldum resmen kendimi dinliyorum hep iyimiyim diye 😩
Yalancibahar Didem13 3.sezeryanin birle ikinci arasında bi fark varmiydi ikinci yada birinci zor diyebilirmisin ikinci daha mı zor agrili
Senemunal Merve1656 hic bişey demediler ilk gebeligim . Bakalim nasil olucak dogumum . Senin normal mi sezeryan mı😍
Gulden2416 Zuhal14 12 kasımda bende gidicem gün alıcam rabbim inşallah saglıkla almayı nasip etsin hepimize
Xxz Boncuk1 son 24 ama henüz doğum.sekli hakkında hiç birşey konuşmadık. Sadece 1 kere nst ye girdim. Bu hafta yine gitmeyi düşünüyorum. Aslında bir sorun olmasa bir hafta daha evde beklesem mi uoksa gitsem mi kararsizim açıkçası.
Merve1656 Xxz bende senin gibiyim doğum hakkında bişey söylemedi hiç doktor daha, 21 günüm kaldı çatı muayenesi de olmadım ☺️ çatı muayenesnden sonra mı söyler acaba doğum şeklinin nasıl olucagini ilk gebeliğim pek bilgim yok😊
Ayseemine25 Boncuk1 37+ 4 üm kalan 17 görünüyor bebeğin kilosu 3,500 bende ssvd olsun istiyorum. Doktorum haftaya 3,800 den fazla kilo alırsa normal olması zorlanır dedi. Bu hafta doğ artık diyor😅 yoksa sezeryana alıcakmış
a_s_a_f Ayseemine25 arkadaşım merdiven in çık bol bol squat yap hurma da ye açıklığın olsun meryem ana otu oku suyunu iç birkaç damla onun da