Sevdiss_17 Boncuk1 son 18 gun inanamiyorum ne ara sona geldik merak icindeyim kizim 10 gun kala dogmustu bakalim minigimiz nezaman gelmeyi tercoh edicek 😊
ecembugra53 Boncuk1 bende Ekim annesiydim kasım olduk son 4 😂😂 herkes doğurdu ben kaldım yaaaa bi doğursam bende 🙂🤲🏻
Boncuk1 Nezosikra ewet bende varis degilde bel agrisi cok fazla bi an once insallah saglikla aliriz insallah
Boncuk1 Aysnr0507 suni şancı normal sancıyla aynı canim hic korkma ben 2 oğlumda oyle oldu hic farkı yok
Hemece Gizem13 Allah yardımcımız olsun etrafımızda olan her durum hiç normal değil 😔😔 bende kendimi sakinleştiriyorum hakkımızda en hayırlısı bu diyerek🙏
MucizeBeklerken Bir ekim annesi olması gereken bende varım 🤣 uzatmalara gidiyoruz bakalım ne zaman gelecek bizim kız da kasım annesi olarak beklemedeyiz artık