Beyzam60 devlete gidiyorum ben 41.haftayı da doldurduktan sonra suni ile başlatacaklar ama inşallah o zamana kalmadan kendi sancımla doğururum suni biraz gözümü korkutuyor. Tabi ki sağlıkla olsun da bir şekilde katlanılır. İnşallah yakın zamanda sağlıkla kucaklarımıza alırız evlatlarımızı 🤲🏻🥰