Sena-25 ben ılk gebelıgımde 20 kılo aldım bebegımde 3 dogdu yanı🤣 53 ıle hamıle kalmıstım dogumda 10 kılom gıttı bebegım 5 aylıkken eskı kıloma dönmüştüm. Sımdı 34 haftalık hamıleyım 12 kılodan gıdıyorum bır kac haftaya kadar süper yavas kılo alıyordum ama bırden hızlandı artık sanırım tartılmıcam🤣🤣🤣🤣🤣