Belki de vücudun çok ödem tutuyordur. Ben 15 haftalığım 14 hafta sürekli kustum. Hiç bişe yemedim 54 le hamile kaldım şimdi 56,5. Normalde ilk aylar kusmaktan 5-6 kilo veren hamileler varken ben az olsa bile aldım. Artık kusmalarda bitti gibi bakalım. İlk gebelikte çok az aldım 8 kilo ama onda da 9 ay kustum. Ödem tutar benimde vücudum. Bol bol su iç ve tuzu kes belki ödem atarsın biraz