pembemor bnmde öyleydi o sıralar öyle öyle alıyolar valla doktor tarih bermedi ama en azndan 37 yi bitirelim dedi nst de pek sancım çıkmıyo bi ara çıktı serum yedim kontrolü sıklaştırdı ama üç dört günde bir nst ye gidiyorum salı günü gene nst var ona göre karar veriyo bende en azndan 37 bitsin istiyorum ciğer geliştirici iğne oldunuz mu siz kaç doz oldunuz