Beste34 bende çikolata kisti vardı 2 parça. Biri neredeyse sol yumurtalığıma yapışmıştı. 2 senedir deniyorduk önce rabbimin izni sonra da macunun vesilesi ile olduğuna inanıyorum. Allahım isteyen ve hakeden herkese anne baba olmayı nasip etsi bu duyguyu yaşatsın inşallah,bizlere de sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşalllah 🙏🥰