Beste34
canım merhaba ben daha önce de yorum yaptım seni haberdar etmek istedim çok Düzenli kullanmadım ama toplasan 4-5 güne denk gelecek şekilde kullandım , sanırım yazmıştım eminde değilim ama . Neyse asıl diyeceğim ben pkoluyum 34 günde bir döndüm dönüyor bugün tam 30. Gün bazı belirtilerden şüphelenip test yapayım dedim çok silik ikinci çizgiyi gördüm yarın kan testi vereceğim eğer yarında olumlu olursa sonucu 🙈🙈🙈 macunu bir dene derim